نرخ ارز و طلا

    در حال بارگذاری ...

نظر سنجی

عملکرد سایت چگونه بوده است ؟

نتایج

Loading ... Loading ...
کد خبر : 552 تاریخ انتشار: ۰۱ / ۰۲ / ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
Print This Post Print This Post ذخیره فایل ارسال به دوستان

روابط عمومی نفت جنوب از فعالترین تا منفعل ترین

روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب از دیرباز از موردتوجه ترین بخش های نفت جنوب بوده است که باتوجه به بازتاب اخبار مناطق نفتخیز توسط روابط عمومی و نیز پوشش وسیع خبری و رسانه ای میتواند بسیار تاثیر گذار و کارساز باشد قدرت و اثرگذاری روابط عمومی نفت جنوب نیز مانند بسیاری از ادارات و سازمان […]

روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب از دیرباز از موردتوجه ترین بخش های نفت جنوب بوده است که باتوجه به بازتاب اخبار مناطق نفتخیز توسط روابط عمومی و نیز پوشش وسیع خبری و رسانه ای میتواند بسیار تاثیر گذار و کارساز باشد

قدرت و اثرگذاری روابط عمومی نفت جنوب نیز مانند بسیاری از ادارات و سازمان های استان قائم به مدیران و روسای آن میباشد و هربار که در سال های گذشته تغییراتی درسطوح مدیریت آن رخ داده است در عملکرد این مجموعه نیز تغییرات فراوانی رخ داده…و حضور یک مدیر مقتدر و دارای کاریزما همواره توانسته سازمان را صدچندان به جلو براند و موجب ارتقای سطح کمی و کیفی روابط عمومی گردد

ماهها قبل بود که طی انتصابی مهندس فرهاد فروتن به سمت رییس روابط عمومی انتصاب گردید

این انتصاب اهل فن و رسانه ها را بسیار خرسند و خوشحال کرد چرا که آمدن فرهاد فروتن با آن عقبه ی خوشنام اداری؛ایلی و رفتاری و شهرت ایشان به حسن رفتار و سازندگی در مجموعه های قبلی…در کالبد مجموعه ی روابط عمومی جنوب روح تازه ای دمید و ظرف مدت کوتاهی روابط عمومی رونقی خاص و ویژه گرفت بطوری که هرروز اخبار خوش از فعالیت های مناطق نفتخیز جنوب و برپایی جشن ها؛مناسبت هاء؛نمایشگاه ها باعث گردید که مردم اهواز و استان هرچه بیشتر در جریان اخبار و فعالیت های مناطق نفتخیز جنوب قرار بگیرند و آن فاصله ای که مردم طبقات محروم جامعه با نفت و کارکنانش به عنوان یک مجموعه ی ثروتمند از گذشته احساس می کرده اند کم و کمتر شود

مهندس فرهاد فروتن با آن کاریزمای خاص؛خصایص مدیریتی ذاتی و تجربه ی گرانبها و البته دیسیپلین خاص اداری؛همگان را بر این باور رسانید که روابط عمومی فقط حمل کیف روسا و مدیران!!و انجام تشریفات متملقانه و لوث در لابی های فرودگاه نیست و روابط عمومی؛سازمانی با ارزش و  سوق الجیشی در هر سازمان علی الخصوص نفت می باشد که می تواند باعث ارتقای صددرصدی عملکرد نفت و راندمان کار کارمندان از طریق تشویق و انتقال رسانه ای زحمات و تلاش های مجموعه ی بی ادعای نفت باشد

اما دیری نپایید که با توجه به نابسامانی های فراوانی که ظرف ٨سال دولت قبل در نفت بوجود آمده بود و نیاز سازمان در سروسامان دادن به ساختار و بهره روی که قلب سازمان می باشد فرهاد فروتن از روابط عمومی به ساختار و بهره وری مناطق نفتخیز جنوب ارتقا و انتقال یافت

و بعد از رفتن ایشان…روابط عمومی به یکباره با افتی فاحش روبرو شد و از آن روابط عمومی فعال و پرتلاش…به یکباره به سازمانی معمولی و بی اثر تبدیل شده است…

در مدت رفتن ایشان دریغ از یک خط خبر تاپ…یا فعالیتی اجتماعی و یا اداری در حوزه ی روابط عمومی…دریغ از یک نمایشگاه تخصصی یا حتی یک کنفرانس خبری برای اهالی رسانه…

و روابط عمومی نفت به سازمانی فاقد روابط بدل گشته!!

حرکات روابط عمومی فعلی آدمی را یاد حرکت پیرمردی کهن سال در سربالایی یک کوه می اندازد..! حرکت سلانه سلانه و کاملا بی اثر است!

و انفعال و ایستایی در آن شدیدا به چشم می خورد…

باید چشم به آینده دوخت و دید…تا کی؟!روابط مناطق نفتخیز جنوب با آن امکانات وسیع و فراوان این چنین سرد و بیروح اداره می شود و تا کی؟؟ مدیریت نفت جنوب اینچنین روابط عمومی منفعل و بی اثری را تاب می آورد؟؟

ارسال دیدگاه

logo-samandehi