نرخ ارز و طلا

    در حال بارگذاری ...

نظر سنجی

عملکرد سایت چگونه بوده است ؟

نتایج

Loading ... Loading ...
کد خبر : 606 تاریخ انتشار: ۱۲ / ۰۲ / ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
Print This Post Print This Post ذخیره فایل ارسال به دوستان

آیا روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب نیازمند تزریق خونی تازه در رگهایش نمی باشد؟

شرکت نفت از بدو پیدایش نفت همواره بخاطر سود سرشار آن و نیز اینکه اقتصاد تک محصولی ما تنها به نفت متکئ می باشد در عین حالی که خود سازمان و نیروهایش را به نحو احسن اداره میکند همواره به دیگر سازمان ها و نهادهای کشور نیز خدمات گوناگونی ارائه می نماید در همین راستا […]

شرکت نفت از بدو پیدایش نفت همواره بخاطر سود سرشار آن و نیز اینکه اقتصاد تک محصولی ما تنها به نفت متکئ می باشد در عین حالی که خود سازمان و نیروهایش را به نحو احسن اداره میکند

همواره به دیگر سازمان ها و نهادهای کشور نیز خدمات گوناگونی ارائه می نماید

در همین راستا شرکت مناطق نفتخیز جنوب نیز خدمات گوناگونی از قبیل اجرای طرح های عام المنفعه تا برگزاری جشن ها و أعیاد را در سطح شهر و استان ارائه می نماید که این خدمات معمولا به علت عدم انعکاس صحیح و اطلاع رسانی درست روابط عمومی این سازمان از چشم عامه ی مردم دور نگه داشته می شود و گاها سبب کم لطفی و نگاهی مغرض که عموما بخاطر بی اطلاعی طرف های مقابل از خدمات نفت می باشد می گردد

مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی کشور  آموزش و پرورش؛شهرداری؛فرمانداری؛نیروی انتظامی و…همه و همه را هرکدام به نوعی کمک نموده و در اداره ی بهتر شهر و کیفی تر کردن زندگی مردم و افزایش امکانات رفاهی مردم بسیار موثر عمل نموده و گاها با توجه به مدیران بومی و دلسوزی که در راس آن قرار می گیرند بسیار بیشتر از حد توان به مردم و سازمان های خدماتی کمک و یاری می رساند اما آیا یک سازمان خوب و پویا بدون یک روابط عمومی فعال و قوی قادر به تعامل با دیگر سازمان ها و یا حتی معرفی درست و جامع خدمات خود می باشد؟

مناطق نفتخیز جنوب همانند فروشگاه لوکس و درجه یکی ست که ویترینی برای نشان دادن اجناس لوکس و عالی موجود در انبار خود ندارد…! و مانند فیلمی که علیرغم داشتن کارگردان توانمند و بازیگران درجه یک تبلیغاتی ندارد و تصویری بر سر در سینما ندارد..!

فعالیت ها و تلاش هایش دیده نمی شود..؟!

در حوزه ی روابط عمومی مناطق که تقریبا بزرگترین و با امکانات ترین روابط عمومی استان است میشد اقدام به چاپ ماهنامه ی اختصاصی ؛روزنامه ی تخصصی برای مناطق؛ساخت فیلم های مستند از تلاش ها و فعالیت های مناطق نفتخیز جنوب؛اجرای کارگاههای نمایشی ویژه؛معرفی زحمات مدیران در حوزه ی نفت و …هزاران کار دیگر انجام داد منتهی دریغ از حتی درج یک مصاحبه از یک مسئول نفتی…؟!روابط عمومی دچار کرختی و بی هیجانی شغلی ست؟! روزمرگی و تکرار مکررات…شور و نشاط را از روابط عمومی گرفته است و کاملا در سکوت و انفعال فرو رفته است…جز گاهگاهی پای پلاکاردهای فوت..نامی از روابط عمومی دیده نمی شود..حتی یک کنفرانس خبری هم طی چندماه گذشته برگزار نگردیده است…!و سازمان بزرگی چون مناطق نفتخیز جنوب باید فکری عاجل برای ایجاد نشاط و انگیزه در این سازمان بنماید..آنهم در عصر ارتباطات که روابط عمومی قدرتمند شرط لازم برای بقا و حیات یک سازمان و مدیران آن است

وقتی افرادی با سابقه ی بیش از ٢۵سال در روابط عمومی هستند آیا جایی برای انگیزه؛نوآوری و شور ونشاط رسانه ای باقی می ماند؟

آیا صرف داشتن تجربه ی اداری بدون داشتن حتی قدرت قلم و کاریزمای شخصی و نیز توان افزایش ارتباطات سازمانی و بدون  بروز رسانی اطلاعات کهنه و دمده برای اداره ی سازمانی به بزرگی روابط عمومی نفت جنوب کافی می باشد؟

آیا روابط عمومی نفت جنوب نیاز به تزریق خونی تازه در رگهایش ندارد؟

تا دوباره جوانی؛شور؛ نشاط و خلاقیت در آن اوج بگیرد و از روزمرگی و تکرار خلاصی یابد…

سوالی که باید مدیران محترم راس مناطق نفتخیز جنوب از خود بپرسند…؟